Kongelunden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

WCC's angreb på L_G

Go down

WCC's angreb på L_G Empty WCC's angreb på L_G

Indlæg af Bakdinho Søn Dec 14, 2008 4:14 pm

For lige at få noget nyt debat ind på forummet kan jeg komme op med nogle diskutioner som foregår på ikariamsforum.. Som jeg ved er alle nemlig ikke medlemmer af forummet så jeg kan fortælle jer lidt om det her..

WCC sendte ud at de ville gå i krig mod L_G her den 14 december fordi de simpelthen ikke kan fordrage deres nye medlem.. Hvis der er nogen der kender en der hedder Midas er det altså ham.. Han har været i mange alliancer på det seneste for at undgå at blive jordet af WCC.. Hvorfor de ikke bare smadre ham når de ved hvor hans øer er ved jeg ikke.. Men han var med i en alliance hvor han absolut syns at de skulle i krig mod WCC.. Dumt eftersom de så blev vold ownet og hvorefter han skred fra alliancens problemer..

Nu har i så chancen for at hygge jer med det indtil videre.. Hvis der er nogen andre der syns det er spændende syns jeg de skal melde sig ind i ikariams forum og få smidt nogle emner op som vi kan have det sjovt med..

mvh Bakdinho

Bakdinho
Forum elite
Forum elite

Antal indlæg : 152
Age : 33
Geografisk sted : Grønbjerg, Vestjylland
Registration date : 05/09/08

Tilbage til toppen Go down

WCC's angreb på L_G Empty Sv: WCC's angreb på L_G

Indlæg af Gæst Tirs Dec 16, 2008 12:46 am

alletiders diskution Very Happy

den er åben for alle selv gæster Smile

Men jeg ved ikke lige hvad jeg synes om det..
jeg kender Midas en lille smulge og synes sgu ikke han virkede til at være sådan Sad

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum